آلامتو | سرگرمی,عکس,کلیپ موبایل,فال,اس ام اس

نام وبلاگ ما از (گل ها)به (آلامتو) تغییر کرد

آلامتو | سرگرمی,عکس,کلیپ موبایل,فال,اس ام اس

نام وبلاگ ما از (گل ها)به (آلامتو) تغییر کرد

کارلوس کی روش: برای تیم ملی ایران می میرم

A

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: با تیم ملی ایران می‌میرم و فکر می‌کنم که ایران هم با من می میرد. اگر الان با پرتغال بازی کنیم، مطمئنم دوست دارم ایران برنده شود.

 
ایسنا: کارلوس کی‌روش، درباره برنامه تیم ملی فوتبال اظهار کرد: ما یک کمپ تمرینی پیش رو داریم و آخرین جزئیات درباره بازی با مالدیو را در آن هم هماهنگ می‌کنیم.
 
وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان پرسپولیس گفتند که چرا ما به اردوی تیم ملی دعوت شدیم، ولی خط خوردیم، خاطرنشان کرد: من از انتقاد نمی‌ترسم و اگر باشد می‌توان به آن پاسخ داد، درباره پرسپولیسی‌ها یک اتفاق افتاد و آن‌ها می توانستند تا فینال جام حذفی صعود کنند، این اتفاق می توانست برای سایر تیم‌ها اتفاق بیفتد، ما برای بازیکنان در رقابت‌های لیگ و جام ملت‌ها نظارت داشتیم و همه بازیکنان را زیر نظر گرفتیم و شناختی از که از بازیکنان داشتیم کافی بود تا لیست را انتخاب کنیم.
 
وی درباره فرهاد مجیدی که از تیم ملی خداحافظی کرده، تصریح کرد: درباره مجیدی مباحثی وجود داشت، ما اطلاعاتی که از فدراسیون گرفتیم، او بازنشستگی‌اش را از تیم ملی به فدراسیون اعلام کرده است، مثل همه بازیکنان در دنیا او هم از فوتبال ملی خداحافظی کرده است. من دوست ندارم به طور انفرادی درباره بازیکنان صحبت کنم.
 
کی‌روش درباره تفاوت علی کریمی و فرهاد مجیدی گفت: کریمی خودش اظهار تمایل کرده بود که در تیم ملی بازی کند. ما لیست ۳۰ نفره‌ای را در اختیار داریم. تیم ملی مانند خانه ای است که در و پنجره ندارد. فلسفه من در ۱۶ سال گذشته این بوده که برای تیم ملی در و پنجره‌ای وجود ندارد و بازیکنان هر زمانی فرصت آمدن به این خانه و بیرون رفتن از آن را دارند. ما به هیچ کس تضمینی ندادیم که در لیست ما به طور قطعی حضور داشته باشد.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این پرسش که تکلیف دستیار ایرانی تیم ملی چه شد؟ خاطر نشان کرد: ساختار کادر فنی مشخص است، ما دستیارانی در داخل زمین و کسانی را در خارج از زمین داریم. در داخل زمین با مربی دروازه‌بان‌ها ، بدنساز و دستیار کار می‌کنم. زمانی که به ایران آمدم، متوجه شدم که یکی از بازیکنان سابقم در ایران کار می‌کند و می‌تواند به ما کمک کند. وقتی در کشوری کار کنی که فرهنگ و زبان متفاوتی با تو داشته باشد، حضور یک فردی که با این شرایط آشنا است، می‌تواند کمک کند.
 
وی درباره وضعیت بابازاده، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی یادآور شد: این سوال سختی برای من بود، بابازاده قرار بود با فدراسیون توافقی داشته باشد که نشد. ما خواستیم که همکاری کنیم، ولی چون این توافق صورت نگرفت، باید مربی دروازه‌بان‌های دیگری برای پایه در نظر بگیریم، ولی فعلا مربی دروازه‌بان‌های ایرانی در اختیار نداریم.
 
کارلوس کی‌روش در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چقدر ایران را دوست دارد؟ گفت: با تیم ملی ایران می‌میرم و فکر می‌کنم که ایران هم با من می میرد. اگر الان با پرتغال بازی کنیم، مطمئنم دوست دارم ایران برنده شود.
 
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که بهترین تیم ایران در حال حاضر چه تیمی است؟ گفت: تیم خودم، تیم ملی ایران.
 
وی همچنین درباره این که بهترین مربی و بازیکن جهان از نظر او چه کسانی هستند، گفت: من شش سال با فرگوسن کار کرده‌ام، اما مربیان بزرگی هم در دنیا هستند. فکر می‌کنم مسی بهترین بازیکن جهان است.

 
منبع: Isna.ir


نویسنده ی این سایت شوید و جاییزه بگیرید.هر نویسنده با ارسال200مطلب می تواند
تبلیغات دلخواه خود را به مدت1ماه در سایت ما نمایش دهد.نویسنده با ارسال 500مطلب برنده ی یک شارژ5هزار تومانی همراه اول یا ایرانسل (به انتخاب خودش)
می شود-برای نویسنده شدن نام و ایمیل خود را از طریق نظرات وبلاگ برای ما بفرستید





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد