آلامتو | سرگرمی,عکس,کلیپ موبایل,فال,اس ام اس

نام وبلاگ ما از (گل ها)به (آلامتو) تغییر کرد

آلامتو | سرگرمی,عکس,کلیپ موبایل,فال,اس ام اس

نام وبلاگ ما از (گل ها)به (آلامتو) تغییر کرد

کشف گورستانی ازموجودات غول پیکر انسان نما درقلب آفریقا

گروهی ازمتخصصان انسان شناسی در جنگلی در نزدیکی شهر«kigali Rwanda» در بخش مرکزی آفریقا یک گورستان اسرارآمیز مملو از موجودات غول پیکر کشف کرده اند. بقایا و اسکلت های کشف شده متعلق به موجودات عظیم الجثه ای است که به لحاظ ساختار کلی به انسان شباهت دارند.
مسئول این تیم تحقیقاتی معتقد است که این موجودات به احتمال قوی مسافرانی از یک سیاره دیگر بوده اند که در نتیجه وقوع یک سانحه یا اتفاق ناگهانی، این چنین به طور دسته جمعی جان خود را از دست داده اند.
طبق بررسی های دانشمندان، این موجودات دست کم ۵۰۰ سال پیش به خاک سپرده شده اند.
پژوهشگران ابتدا تصور می کردند که با بقایای یک منطقه مسکونی باستانی متعلق به نژادهای اولیه انسان ها مواجه شده اند اما در بررسی های بیشتر، هیچ نشانه ای مبنی بر وجود حیات انسانی و سکونت بشری در منطقه و همچنین نواحی اطراف آن یافت نشد. درون این ۴۰ گور دسته جمعی بالغ بر ۲۰۰ جنازه مدفون شده که بقایای همه آن ها نیز سالم مانده است. این موجودات همگی قدبلندند و بالغ بر ۳ متر قد دارند. سرهایشان به طرز نامتناسبی بزرگ است و دهان، بینی و چشم ندارند. متخصصان انسان شناسی معتقدند که این موجودات به جای ماندگان از یک سفر بیگانگان فضایی به کره زمین هستند که به احتمال قوی در اثر ابتلا به برخی ویروس های زمینی که بدنشان به آن ها مصونیت نداشته، به طور دسته جمعی نابود شده اند.
البته هیچ آثاری از فرود سفینه یا بقایای آن نیز هنوز کشف نشده است. جالب است بدانید که این اولین باری نیست که دانشمندان به چنین کشف عجیبی دست پیدا می کنند. تابستان سال ۱۹۳۷ نیز یک گروه از دانشمندان چینی به سرپرستی پروفسور «چی پوتی» طی تجسسی درون غارهای کوه «Bayan-kara» اسکلت هایی را با سرهای بسیار بزرگ و بدن های نحیف کشف کردند.
در کنار اسکلت ها همچنین ۱۷۶ صفحه سنگی عجیب پیدا شد که در مرکز هر یک از آن ها حفره ای وجود داشت که از آن یک شیار مارپیچی به اطراف کشیده و روی آن اشکال عجیب و نامفهومی حک شده بود.علاوه بر این، دیوارهای غار نیز مملو از نقاشی هایی از طلوع خورشید، ماه و ستارگان بود که روی همه آن ها نقاط رنگی کوچکی ترسیم شده بود که از فضا به کوه ها و سطح زمین نزدیک می شدند. متخصصان رمزگشایی حروف و اشکال باستانی مدت ۲ دهه درتلاش برای افشای رمز این مارپیچ های اسرارآمیز و نقوش روی آن ها بودند تا این که سرانجام پروفسور «زوم اومنیو» از دانشگاه پکن موفق به رمزگشایی چند مورد از کتیبه ها شد.
این حروف که در قالب شیارهای مارپیچ حک شده بود، ماجرایی را تعریف می کرد مبنی بر این که بالغ بر ۱۲ هزار سال پیش گروهی از اشیای پرنده در این کوه ها سقوط کرده اند.باستان شناسان چینی نشانه های سکونت گروهی از افراد را در غارهای کوهستان «Bayan-kara-Ula » کشف کردند.جنازه یک به اصطلاح فضایی دیگر نیز توسط گروهی از غارنشینان در ترکیه پیدا شد، یک مومیایی متعلق به عصر یخبندان که درون یک تابوت سنگی منقوش از جنس بلورهای شفاف آرمیده بود.
قد این موجود انسان نمای مذکر از یک متر و ۲۰ سانتی متر بیشتر نبود، پوستش به رنگ سبز روشن بود و ۲بال بزرگ درخشان نیز در ۲ طرف بدنش وجود داشت. به گفته پژوهشگران، باوجود ظاهر عجیب و غیرعادی، این موجود به لحاظ کلی بیشتر شبیه یک انسان بود تا حیوان. بینی، لب ها، گوش ها، دست ها، پاها و ناخن هایش بسیار شباهت به انسان داشت و تنها چشمهایش بسیار متفاوت و ۳ برابر بزرگ تر از چشم های انسان بود علاوه بر این مانند چشم خزندگان کاملا بی رنگ بود.اکتشاف بعدی در مصر اتفاق افتاده است. همین اواخر در یکی از مقبره های مصر باستان، جسد مومیایی یک مرد ۲٫۵ متری پیدا شد که نه بینی و نه گوش داشت و دهانش نیز بسیار عریض بود و زبان هم نداشت.
به گفته «گاستون دی ویلارز»، باستان شناس، سن این مومیایی بالغ بر ۴ هزار سال است که مانند یک اشراف زاده مصری به خاک سپرده شده بدین شکل که با دقت تمام مومیایی و در بین گروهی از خدمتکاران، انواع مواد غذایی و اشیای طراحی شده برای زندگی پس از مرگ مدفون شده بود. البته در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که تمامی اشیای اطراف جنازه مومیایی متعلق به فرهنگ مصریان و حتی زندگی روی کره زمین نبود به عنوان مثال، در بین اشیای کشف شده یک صفحه گرد فلزی صیقل خورده پوشیده از حروف و اشکال عجیب وجود داشت. نوعی لباس از جنس فلز و بقایای چیزی شبیه کفش های پلاستیکی نیز در کنار مومیایی کشف شده و البته به این فهرست باید انبوهی از کتیبه های سنگی منقوش به تصاویر ستارگان، سیارات و ماشین آلات عجیب و غریب را نیز باید اضافه کرد. آرامگاهی که این مومیایی عجیب پیدا شد، نیز ساختار نامتعارف و متفاوتی داشت. محل دفن از ماده ای ناشناخته در دوران باستان ساخته شده بود، سنگ ها نیز به نحو ماهرانه ای از صخره ها تراشیده شده به گونه ای که دیوارها کاملا صاف و مانند مرمر صیقل داده شده بود.مهارت به کار رفته در تراش این سنگ ها به حدی مطابق با اصول مهندسی و بی نقص است که گویی با کمک لیزر انجام شده است. نکته جالب توجه تر این که روی سطح سنگ ها آثاری از جوشکاری هم یافت شد. مقبره نیز با ماده ای مشابه سرب تزئین شده بود.البته با وجود تمامی این کشفیات، تئوری موجودات فضایی تنها توضیح برای این عجایب نیست و به گفته برخی پژوهشگران، کوتوله ها و غول پیکرها می توانند صرفا گونه ای از انسان ها باشند که زمانی ساکن کره زمین بوده اند اما بنا به دلایلی منقرض شده اند، در هر حال به نظر می رسد باید برای کشف منشاء چنین موجودات عجیب و ناشناخته ای، تحقیقات بیشتری انجام شود.


عضویت در سایت: ارسال جدیدترین عکسها و مطالب داغ روز هر شب به ایمیل شما [اینجا کلیک کنید]