آلامتو | سرگرمی,عکس,کلیپ موبایل,فال,اس ام اس

نام وبلاگ ما از (گل ها)به (آلامتو) تغییر کرد

آلامتو | سرگرمی,عکس,کلیپ موبایل,فال,اس ام اس

نام وبلاگ ما از (گل ها)به (آلامتو) تغییر کرد

آب زیاد خوردن فایده‌ای ندارد، فقط ضرر دارد!

خبرآنلاین: به گزارش دیلی میل، در گذشته عنوان می‌شد با نوشیدن این میزان آب کلیه‌ها کمتر لطمه می‌خورند و در کنار آن وزن ما کاهش بافته و تمرکزمان هم بیشتر می‌شود. اما گزارش اخیر نشان می‌دهد عملا هیچ مدرک علمی این گفته‌ها را تایید نمی‌کند.

به گفته مارگارت مک کارتنی بخشی از تبلیغات برای نوشیدن آب از سوی شرکت‌های تولید کننده بطری‌های آب معدنی حمایت می‌شود وگرنه نوشیدن آب زمانی که تشنه نیستیم نه تنها تمرکز را بیشتر نمی‌کند بلکه باعث کاهش آن نیز می‌شود.

درعین حال باکتری‌هایی که در بطری‌های آب وجود دارند می‌توانند در مواردی برای سلامت ما مضر باشند. نوشیدن بیش از اندازه آب در عین حال سبب کاهش خواب می‌شود و حتی می‌تواند در بلند مدت صدماتی در کلیه‌ها ایجاد کند در حالیکه گفته می‌شد سلامت آنها با نوشیدن آب تضمین شده خواهد بود.

گذشته از تمام اینها به گفته دکتر مک کارتی نوشیدن بیش از اندازه آب می‌تواند سبب ایجاد یک پدیده نادر به نام hyponatraemia شود که طی آن نمک بدن کاهش یافته و بخشی از مغز بر اثر آن آسیب می‌بیند. آنتونی اندروز هنرپیشه سریال ایست اندرز در سال ۲۰۰۳ بخاطر نوشیدن زیاد آب در طول تمرین بازیگری برای این سریال دچار این حالت شده بود و ناچار شد بازیگری را کنار بگذارد.

منبع : خبری آنلاین


عضویت در سایت: ارسال جدیدترین عکسها و مطالب داغ روز هر شب به ایمیل شما [اینجا کلیک کنید]

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.gomusic.ir

سلام دوست عزیز لینک شما همان طور ک خواستید دروست شد . ولی اگر میتوانید لینک سایت مارو جایی بگذارید که دیده بشه نه قسمت پایین . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد